K nákupnímu rozhodování dnes čím dál častěji dochází online.

 

Vaši zákazníci každý den usedají ke svým počítačům a mobilním zařízením, aby s jejich pomocí našli řešení svých potřeb a provedli přednákupní průzkum dostupných možností. Jen na Google se každou vteřinu uskuteční přes 75 000 takových vyhledávání. 

 

Content marketing je proto skvělým způsobem, jak oslovit a zaujmout vaše potenciální zákazníky a ovlivnit jejich nákupní chování.

 

Obsah je základním stavebním kamenem inbound marketingu. Účinně zapojí potenciální zákazníky do nákupního procesu a poskytne jim dostatek informací pro učinění kvalifikovaného nákupního rozhodnutí.

 

 

Obsahová strategie

K obsahu je potřeba přistupovat strategicky. Abychom vám dokázali stabilně přivádět nové obchody, musíme vědět, kdo jsou vaši ideální zákazníci a jaká témata s nimi rezonují.

 

Proto naše obsahová strategie sestává z tvorby nákupních person, analýzy klíčových slov a vlastního obsahového plánu.

 

Takto dokážeme vytvářet obsah, který vám bude přivádět stále více návštěvníků a poptávek.

 

 

tvorba obsahu

Tvorba kvalitního obsahu je mnohdy pro firmy značnou výzvou. Často se setkáváme s tím, že firmy chápou důležitost obsahu, jeho roli v přivádění návštěvnosti i generování leadů, ale nevědí, jak začít. Nebo sice začnou, ale je pro ně složité vytvářet obsah pravidelně, a tak dříve či později na obsahový marketing zanevřou.

 

S námi tyto bolesti nemusíte řešit. Vytvoříme pro vás vysoce kvalitní obsah, ať už ve formě blogových příspěvků, infografik, e-knih, dokumentů či videí.

 

Tak váš web dostaneme před zraky vašich ideálních zákazníků a přivedeme vám nové poptávky.

 

 

Audit vašeho současného obsahu

Možná již nyní disponujete kvalitním obsahem, o jehož potenciálu ani nevíte.

 

Jakmile vytvoříme nákupní persony vašich ideálních zákazníků, vrhneme se na kontrolu a vyhodnocení vašeho již existujícího obsahu.

 

Tím může být vše od webových stránek přes obchodní dokumenty až po příspěvky na blogu.

 

Často tak odhalíme tzv. obsahové mezery - zjistíme například, že máte spoustu obecného informativního obsahu, který lidé hledají na začátku nákupního procesu, ale chybí vám obsah pro ty návštěvníky, kteří jsou v nákupním procesu již dále a potřebují se už jen rozhodnout pro vás.

 

 

SEO

SEO a content marketing jdou ruku v ruce. Správná klíčová slova použitá strategicky napříč vaším firemním webem dokáží divy.

 

Veškerý obsah optimalizujeme tak, aby odpovídal posledním SEO požadavkům. Tak docílíme toho, že se vaše firma bude zobrazovat na relevantní klíčová slova a fráze, čímž na vaše stránky povedeme kvalitní návštěvníky.

 

Více o SEO

 

 

Šíření a propagace obsahu

Mít kvalitní obsah nestačí, pokud o něm nikdo neví. Je tedy potřeba zajistit, aby se obsah dostal k co největšímu počtu potenciálních zákazníků.

 

Proto váš obsah podpoříme propagací hned na několika kanálech. Kromě klasické online reklamy využijeme pro šíření obsahu vaše sociální sítě. A nezapomeneme ani na vaše existující kontakty, pro které připravíme e-mailovou kampaň nebo obsah využijeme pro marketingovou automatizaci.

 

 

Proč dělat obsahový marketing
s buldokem

Content marketing je jádrem inbound marketingu a jako takový ovlivňuje všechny naše ostatní služby.

 

Obsah u našich klientů používáme ve všech stádiích prodejního procesu - od přivádění nových zákazníků a vylepšené SEO přes edukaci potenciálních zákazníků až po generování nových poptávek a prodejů pro vaši firmu.

 


 

potřebujete funkční obsah?

Rádi vám zodpovíme vaše dotazy nebo sdělíme podrobnější informace. Stačí vyplnit formulář.