HubSpot CRM je intuitivní a automatizovaný CRM systém, který se postará i o ty nejmenší detaily v řízení vztahů se zákazníky za vás.

 

Naleznete v něm vše, co potřebujete pro organizování, sledování a zpracování údajů vašich zákazníků.

 

A hlavně, je ZDARMA.

 
 

Jak HubSpot CRM funguje

HubSpot CRM vám umožní organizovat vše, co víte o lidech a firmách, se kterými spolupracujete. 

 

Snadno si zde vytvoříte vlastní pole, kam si můžete ukládat informace důležité pro vaši firmu nebo si na kartě kontaktu můžete prohlédnout veškeré minulé interakce daného člověka s vaší firmou. A pokud si to situace žádá, můžete rovnou v CRM začít s kontaktem komunikovat.

 

HubSpot CRM zároveň poskytne vašemu týmu další nástroje potřebné pro vedení vztahu s vašimi potenciálními i existujícími zákazníky.

 

Váš prodejní tým může například snadno spravovat otevřené prodeje pomocí tzv. dealů a sledovat, v jakém stádiu prodejního procesu se daný obchod zrovna nachází.

 

Dalším užitečným nástrojem jsou úkoly. Ty umožňují všem členům týmu vytvářet a zadávat úkoly, nastavit upomínky a spolupracovat na jejich plnění.

 

HubSpot CRM v sobě nese také nástroj zvaný konverzace. Jedná se o sdílený inbox sdružující konverzace z live chatu, týmového e-mailu a Facebook Messengeru. Díky tomu můžete rychle reagovat na dotazy vašich zákazníků z jednoho místa a žádný dotaz už nezůstane bez odpovědi.

 

 

3 Hlavní výhody HubSpot CRM

  1. Je navždy ZDARMA.
  2. Nabízí neomezený počet uživatelů.
  3. Pojme až 1 000 000 kontaktů a firem.

 

Přehled funkcí

  • Správa kontaktů.
  • Sleduje chování kontaktů na vašem webu.
  • Správa firem.
  • Správa otevřených obchodů.
  • Správa úkolů a aktivit (volání, e-maily, schůzky...).
  • Automaticky doplněné informace o firmách.
  • Integrace s Gmailem a Outlookem.
  • Integrace se službami třetích stran.
  • Možnost tvorby vlastních polí.
  • Sledování, jaké firmy navštěvují vaše stránky.
  • Tiketovací systém pro zákaznickou podporu.
  • Pop-up formuláře.
  • Nativní formuláře.
  • Správa a vedení PPC reklam.
  • Sdílený inbox pro e-mail, live chat a Facebook Messenger.
  • Nástěnka pro reporting.
  • Sledování e-mailů a notifikace.
  • E-mailové šablony pro často odesílané e-maily.
  • Uložení dokumentů pro snadné odeslání zákazníkům.
  • Telefonování přímo z aplikace.
  • Automatické plánování schůzek.

 


 

Zaujalo vás CRM od HubSpotu?

Rádi vám zodpovíme vaše dotazy nebo pomůžeme s jeho integrací ve vaší firmě. Stačí vyplnit formulář.