HubSpot CRM je skvělým pomocníkem pro malé a střední firmy.

 

Naleznete v něm vše, co potřebujete pro organizování, sledování a zpracování údajů vašich zákazníků v každé fázi jejich nákupního cyklu. A hlavně, je ZDARMA.

 

Jeho přední výhodou je snadné ovládání a přehledné uživatelské prostředí, ve kterém se každý naučí pracovat během několika minut.

 

Tento CRM systém pro vaše kolegy zároveň zautomatizuje řadu činností – vaši obchodní zástupci se tak mohou věnovat více obchodním aktivitám a méně manuálnímu vyplňování dat.

 

Do HubSpot CRM pohodlně dostanete až 1 000 000 kontaktů a omezovat se nemusíte ani v počtu uživatelů – ať už jste tým o jednom člověku nebo je vás tisíc.

 

Hlavní vlastnosti HubSpot CRM:

  • Přehledná správa a organizace prodejního procesu i jednotlivých obchodů.
  • Automaticky zaznamená interakci kontaktů s vaší firmou, ať už k nim dojde e-mailem, telefonicky nebo na sociálních sítích.
  • Synchronizace s Gmailem a Outlookem, která automaticky uloží komunikaci do CRM.
  • Všechny informace o kontaktech a firmách jsou přehledně zobrazeny na časové ose.
  • Obsahuje živý chat, který lze umístit na váš web a otevřít tak konverzaci s vašimi návštěvníky.