HubSpot CRM je intuitivní a automatizovaný CRM systém, který se postará i o ty nejmenší detaily v řízení vztahů se zákazníky za vás.
Naleznete v něm vše, co potřebujete pro organizování, sledování a zpracování údajů vašich zákazníků.
A hlavně, je ZDARMA.
JAK HUBSPOT CRM FUNGUJE
Snadno si zde vytvoříte vlastní pole, kam si můžete ukládat informace důležité pro vaši firmu nebo si na kartě kontaktu můžete prohlédnout veškeré minulé interakce daného člověka s vaší firmou. A pokud si to situace žádá, můžete rovnou v CRM začít s kontaktem komunikovat - telefonicky, e-mailem, přes live chat nebo messenger.
HubSpot CRM zároveň poskytne vašemu týmu další nástroje potřebné pro vedení vztahu s vašimi potenciálními i existujícími zákazníky.
Váš prodejní tým může například snadno spravovat otevřené prodeje pomocí tzv. dealů a sledovat, v jakém stádiu prodejního procesu se daný obchod zrovna nachází.
Dalším užitečným nástrojem jsou úkoly. Ty umožňují všem členům týmu vytvářet a zadávat úkoly, nastavit upomínky a spolupracovat na jejich plnění.
HubSpot CRM v sobě nese také nástroj zvaný konverzace. Jedná se o sdílený inbox sdružující konverzace z live chatu, týmového e-mailu a Facebook Messengeru. Díky tomu můžete rychle reagovat na dotazy vašich zákazníků z jednoho místa a žádný dotaz už nezůstane bez odpovědi.
3 HLAVNÍ VÝHODY HUBSPOT CRM
- Je navždy ZDARMA.
- Nabízí neomezený počet uživatelů.
- Pojme až 1 000 000 kontaktů a firem.