Spolehlivý helpdesk
Poskytněte vašim zákazníkům možnost kontaktovat váš tým zákaznické podpory tak, jak jim to vyhovuje nejvíce - telefonicky, e-mailem, online chatem, formulářem, nebo je nechte najít odpověď ve vaší knowledge base.
Díky Service Hubu od HubSpotu se vám už žádný požadavek od zákazníků neztratí. Jednoduché dotazy okamžitě zodpovíte přímo z HubSpotu. Z těch složitějších vytvoříte tiket a přidáte jej do pipeliny, kde nad ním máte plnou kontrolu od přijetí až po úspěšné vyřízení.
Pokud navíc hledáte způsoby, jak se zbavit otravných rutinních činností při péči o vaše zákazníky, jistě oceníte možnosti pokročilé automatizace, kterou Service Hub nabízí.
- Help Desk
- Tiketovací systém
- Live chat & chat bot
- Pokročilá automatizace
- Zákaznický portál
- Průzkumy spokojenosti zákazníků
- Sdílený inbox
- Reporting