HubSpot CRM
28 nástrojů, které vám ulehčí život


 

HubSpot CRM je srdcem i duší všech HubSpot nástrojů. Tato pokročilá databáze dalece překračuje možnosti obyčejného CRM systému pro správu kontaktů.

 

Přinášíme vám přehled 28 nástrojů, které vám usnadní budování vztahů se zákazníky a stanou se vaším každodenním pomocníkem.

HubSpot CRM je k dispozici zcela zdarma a obsahuje i některé limitované funkce, které jsou v plné verzi dostupné v placených balíčcích Marketing Hub, Sales Hub či Service Hub. I tyto nástroje jistě stojí za vyzkoušení.

 

Nástroje dostupné v HubSpot CRM

Spravujte data a informace o vašich zákaznících jednoduše v přehledném rozhraní. Vytvářejte si vlastní datové sestavy pomocí filtrů a automatizujte běžné činnosti, jako je:

  • plánování schůzek,
  • zaznamenávání e-mailů,
  • zaznamenávání telefonních hovorů,
  • a vůbec všech interakcí zákazníků s vaší firmou.

Získejte přehled o tom, co daný kontakt dělá na vašem webu:

  • Jaké stránky si zobrazuje.
  • Jaké formuláře vyplňuje.
  • Jaké obchody s ním máte otevřené.
  • A mnoho dalšího.

Ukládejte a spravujte záznamy o každé firmě ve vaší databázi. Všechny podrobnosti i veškerou komunikaci uvidíte na jednom místě.

Ukládejte, sledujte, spravujte a vyhodnocujte všechny zakázky (obchody), na kterých váš obchodní tým zrovna pracuje.

Ukládejte, sledujte, spravujte a vyhodnocujte všechny úkoly a aktivity, které utvářejí vztahy s vašimi zákazníky.

Jakmile přidáte nějakou firmu do databáze, automaticky se k ní doplní další užitečné informace dostupné na internetu. Váš prodejní tým tak může strávit více času prodejem a méně času dohledáváním informací.

HubSpot CRM snadno připojíte ke své schránce u služeb Gmail či Outlook. Rázem tak můžete posílat e-maily přímo z CRM, nastavit sdílenou týmovou schránku a získat přístup k desítkám dalších užitečných nástrojů, které vám ušetří čas.

HubSpot Connect je knihovna tisíců externích nástrojů a aplikací, které můžete napojit do svého HubSpot účtu, a ještě více tak rozšířit možnosti jeho využití.

V HubSpot CRM nejste limitovaní množstvím předdefinovaných políček. Kdykoliv si můžete vytvořit pole vlastní a sbírat tak ty správné informace, které váš tým zrovna potřebuje.

Zpracovávejte problémy či požadavky vašich zákazníků jako tikety. Ty mohou být přiděleny členům týmu, organizovány, upřednostňovány a sledovány na jednom centrálním místě.

S nástrojem pro sledování potenciálních zákazníků zjistíte, které firmy navštěvují vaše firemní webové stránky a rovnou uvidíte všechny dostupné informace o nich.

 

Více informací o tomto nástroji

Na jakoukoliv webovou stránku sledovanou ve vašem HubSpot účtu snadno přidáte pop-up formuláře, které vám pomohou sbírat data o vašich návštěvnících a měnit je v kontakty. Formuláře jsou samozřejmě optimalizované pro mobilní zařízení, žádný problém.

 

Vše se navíc automaticky ukládá do HubSpot CRM.

Vytvořte pro své webové stránky formuláře pro sběr dat o vašich návštěvnících. Vše se automaticky ukládá do HubSpot CRM.

Propojte svou HubSpot platformu s podporovanými reklamními sítěmi. Budete tak moci vytvářet publika přímo v HubSpot CRM. Rovnou také uvidíte, které reklamy vám generují zákazníky - a kdo ti zákazníci jsou.

Nastavte si sdílenou schránku pro všechny příchozí e-maily a zprávy z chatu. Celý tým tak může snadno spravovat komunikaci jeden na jednoho z centrálního místa. Nic se neztratí a žádný dotaz už nezůstane bez odpovědi.

Získejte data o svých marketingových a prodejních aktivitách i přehled o výkonu vašeho zákaznického servisu. Zjistěte, jak si stojíte a odhalte prostor pro zlepšení.

Sledujte a zaznamenejte každý e-mail, který si měníte s vašimi kontakty. Vždy, když příjemce vaši zprávu otevře nebo klikne na některý odkaz v ní, dostanete notifikaci do prohlížeče nebo na mobil.

Uložte si vaše nejlepší e-maily jako šablony k opětovnému použití. Sdílejte je se svým týmem pro rychlejší a jednotnější komunikaci.

Vytvořte si zásobu opakovaně použitelných odpovědí na často kladené otázky, které můžete rychle přidat do chatu nebo e-mailu a ušetřit tak čas sobě i zákazníkům.

Vytvořte si knihovnu plnou užitečných zdrojů a firemních materiálů, které můžete snadno sdílet se svými kontakty. Získejte přitom přehled, kdy a kde byl kontakty nejvíce aktivní.

Volejte zákazníkům přes VOIP přímo z HubSpot účtu. Hovory mohou být nahrávány a automaticky zaznamenány do HubSpot CRM k danému kontaktu pro budoucí použití.

Pošlete svým kontaktům odkaz, kde uvidí vaši dostupnost. Rovnou si tak s vámi mohou domluvit schůzku, aniž byste si museli dokola přehazovat e-maily typu "a kdy se to nejlépe hodí vám".

Použijte bota pro spojení návštěvníka s tím správným zástupcem vaší firmy, naveďte návštěvníka k užitečnému obsahu nebo komunikujte jeden na jednoho.

Chatujte jeden na jednoho s návštěvníky vašich stránek a dejte jim ty správné informace, které zrovna potřebují.

Pokud na svůj web nechcete přidávat nové formuláře od HubSpotu, stačí zapnout funkci sběru dat z externích formulářů. Všechny vaše současné formuláře tak budou automaticky ukládat posbíraná data přímo do HubSpot CRM.

Sledujte, v jakém stavu se nachází vaše zakázky (obchody/prodeje) a předpovídejte tak lépe své budoucí příjmy.

Odesílejte hromadné marketingové e-maily, které jsou testované a optimalizované pro různá zařízení. Pomocí drag&drop editoru a personalizačních tokenů vytvoříte účinnější e-maily.

Vytvářejte statické či dynamicky aktualizované seznamy kontaktů tvořené pomocí různých kritérií a dat z HubSpot CRM. Seznamy následně použijte pro osobnější obsah v e-mailech, na webu atp.



 

Zaujalo vás HubSpot CRM?

Rádi vám zodpovíme vaše dotazy nebo pomůžeme s jeho integrací ve vaší firmě. Stačí vyplnit formulář.