PPC reklama se těší stále větší oblibě. Může za to zejména model pay-per-click, při kterém platíte za reklamu až ve chvíli, kdy uživatel na vaši reklamu klikne.

 

Pro PPC kampaně nejčastěji používáme placená média, jako jsou Google, Seznam, Facebook, Instagram, LinkedIn či zbožové vyhledávače.

 

K vedení PPC kampaní přistupujeme s předem danými cíli. Nekonejšíme klienty vágními metrikami, jako je počet zobrazení reklamy. Zajímají nás skutečné výsledky – prodeje, poptávky, leady, atp.

 

Výhody PPC kampaní:

  • Pomocí přesného cílení zaměříme vaše potenciální zákazníky.
  • Máme naprostou kontrolu nad náklady, které navíc můžeme upravovat v reálném čase.
  • Okamžitě vidíme výsledky, které jsou měřitelné do velmi podrobných detailů.
  • PPC zvýší návštěvnost vašeho webu a přivede vám nové obchodní příležitosti.