Obchodní týmy milují prodej a všechno to vzrušení s ním spojené.
Prodejci jsou pevně soustředění na plnění svých prodejních cílů, prospecting, identifikaci vhodných leadů, zajištění školení či prezentace u zákazníků a vůbec celé přidělené obchodnické agendy.
Má to ale jeden háček. Prodejní týmy často postrádají vhodné nástroje, které by zefektivnily jejich činnost a odstranily tření z jejich každodenní činnosti.
Buldok má pro váš sales tým řešení! Vaše obchodníky vyzbrojíme obchodními nástroji a procesy, s jejichž pomocí se zase budou moci soustředit na to, na čem skutečně záleží: na vaše zákazníky.
Zahájení konverzace
Umožněte svým obchodníkům jednoduše komunikovat s prospekty, leady i zákazníky.
Naše řešení vám umožní zjistit, kdy si příjemce otevřel váš e-mail a můžete tak udělat okamžitý follow-up.
Pro oslovení nových potenciálních zákazníků můžete využít automatizované e-mailové sekvence a pro opakující se zprávy zase na pár kliknutí použijete předdefinované e-mailové šablony.
Oblíbené nástroje:
- E-mailové šablony
- Sledování e-mailů
- Monitoring a nahrávání telefonních hovorů
Prohlubování vztahů
Budujte vztahy napříč celou firmou díky funkcím pokročilého CRM systému.
Plánujte schůzky či videohovory efektivně pomocí plánovače schůzek. Tím jen pošlete zákazníkům odkaz na váš kalendář a oni si pohodlně vyberou vyhovující termín.
Automatizujte prodejní proces pomocí série personalizovaných e-mailů a vytváření follow-up úkolů, které vás udrží v tom správném povědomí.
Oblíbené nástroje:
- Plánovač schůzek
- Obchodní automatizace
- Live chat
Pipeline management
Evidujte všechny obchodní případy a příležitosti v přehledné pipelině uzpůsobené na míru vašemu prodejnímu procesu.
Automatizujte rutinní činnosti, vytvářejte a posílejte cenové nabídky - to vše z jediné platformy.
Oblíbené nástroje:
- Obchodní příručky
- Tvorba cenových nabídek
- Obchodní analýzy a přehledy
Přehledný reporting
Plánujte svému týmu prodejní cíle a dohlížejte na jejich plnění. Mějte přehled, kolik schůzek / hovorů / e-mailů jednotliví obchodníci provedou za dané období a jak se tyto aktivity podílejí na celkových příjmech firmy.
Měřte, vyhodnocujte a optimalizujte vše, co je potřeba pro dosahování stále lepších výsledků.
Oblíbené nástroje:
- Forecasting
- Dashboardy
- Výkonnost obchodního týmu