Všechny úspěšné firmy dobře ví, že spokojení zákazníci jsou páteří dlouhodobého růstu.
Práce s nimi je levnější, kupují více, kupují častěji, jsou loajálnější a doporučují vás dále.
I přes tyto nezměrné výhody bývá zákaznický servis (hlavně jeho vybavenost, organizovanost a efektivita) mnohdy zastíněn pozorností upínající se na marketing a prodej.
Buldok umožní vašemu oddělení zákaznické podpory proaktivně řešit požadavky vašich zákazníků a posilovat tak jejich vztah k vaší firmě.
Organizovaný zákaznický servis
V zákaznickém servisu snad neexistuje nic horšího než chaos v tom, co již bylo vyřešeno, co se zrovna řeší nebo kdo (a jestli vůbec někdo) vyřizuje požadavek daného zákazníka.
Prvním ukazatelem mimořádného zákaznického servisu je organizovanost a informovanost.
Těch se dá docílit svedením všech komunikačních kanálů (e-mailu, formulářů, Facebook messengeru, chatu atd.) do jedné sdílené schránky, kam mají přístup všichni členové týmu. A to celé podpořit CRM systémem, který všem ve firmě poskytne okamžitý kontext ke všem informacím - a to od první interakce zákazníka s vaší firmou až do současnosti.
Dalším nezbytným nástrojem pro efektivní fungování zákaznického servisu je help desk - vybavený automatizací, reportingem, tvorbou ticketů a mnoha dalšími funkcemi.
Oblíbené nástroje:
- Sdílený inbox
- Help desk
- HubSpot CRM
- Automatizace
Rychlá pomoc bez tření
Zákazníci mají samozřejmě při řešení problémů rádi osobní kontakt se zástupcem firmy. Ovšem často se stává, že se různí zákazníci opakovaně ptají na ty stejné dotazy a některé jednodušší požadavky si navíc dokáží vyřešit svépomocí, aniž by zbytečně zatěžovali pracovníky zákaznické podpory, kteří by se měli věnovat řešení náročnějších požadavků či komplikovaných problémů.
Řešením je vytvoření znalostní báze, jež vám umožní vybudovat rozsáhlou knihovnu manuálů a článků, kde si zákazníci rychle a pohodlně mohou najít potřebné informace.
Stejně tak můžete využít servisní chatboty. Ty dokáží zákazníkům pomoci s vyhledáním řešení jejich problémů bez nutnosti zapojení pracovníka zákaznické podpory.
Oblíbené nástroje:
- Knowledge base
- Live chat & chatboty
- Automatizace
Zpětná vazba pro další růst
Využijte zpětnou vazbu od vašich zákazníků pro zkvalitňování svých služeb, posilování věrnosti a firemní růst.
Poskytneme vám nástroje pro snadné a automatizované sledování a vyhodnocování spokojenosti zákazníků.
Oblíbené nástroje:
- Zákaznické průzkumy a dotazníky
- Live chat & chatboty
- Reporting výkonnosti týmu zákaznické podpory